Američki biznismen sa stalnom pekinškom adresom Brian Sloan promijenio je pogled na mušku igračku za seks i zaradio 10 milijuna dolara. Je li on savršeni poduzetnik ere digitalnog seksa
Piše: Mitch Moxley
Upoznajte Ruby Temptations. To je ona, raskrečena i gola od struka nadolje, na velikom krevetu u suncem obasjanom penthouseu u „Sheratonu” u Berlinu, u sobi punoj vibratora i dilda. Ruby, 20-godišnja glumica u filmovima za odrasle iz Ujedinjenog Kraljevstva sa strawberry blonde bojom kose i porculanskom puti, tip je djevojke iz susjedstva – ako djevojka iz susjedstva ima grudi veličine šestice i glumila je u 40-ak scena u samo tri mjeseca u pornoindustriji. Ruby prije svega želi preseliti karijeru preko bare u Los Angeles. Industrija je „malo više otrcana u UK-u”, kaže ona. Ali prvo, proizvođač igračaka za odrasle izradit će kalup Rubyne vulve, za što se ona nada da će joj potaknuti američku karijeru. Da bi se to dogodilo, moraju joj 3D-skenirati međunožje i zato je, eto, u Berlinu. Prije nekoliko tjedana, Ruby je sudjelovala u online natjecanju za najljepšu stidnicu koje je organizirao proizvođač igračaka za seks Brian Sloan, mozak iza jako uspješne crowdfunded sprave za oralni seks pod imenom Autoblow 2. Sveukupno su 182 žene poslale fotografije svojih vulva i sve skupa skupile više od 2,7 milijuna glasova.
Sloan je doveo pobjednicu i nekoliko poraženih, uključujući i Ruby, u Berlin na skeniranje. Kalupi njihovih intimnih dijelova bit će uskoro dostupni kao zamjenjivi naglavak za Sloanov proizvod Autoblow, kao i za 3Fap, novu masturbacijsku igračku s više otvora. Ali prvo Sloan mora sam skenirati žene. On je 35-godišnjak sportske građe, obrijane glave, prodornog osmijeha i naglašenih ušiju. Odrastao je u predgrađu Chicaga, ali zadnjih devet godina živi u Kini, gdje je izgradio malo, ali rastuće carstvo igračaka za seks. Za ovu godinu predviđa se da će tvrtka, Very Intelligent Ecommerce Inc., zaraditi 10 milijuna dolara od prodaje. Usporedbe radi, 2013. zaradila je milijun i pol… To je uspio sa samo jednim zaposlenikom, nekoliko pružatelja usluga i kooperanata i bez ureda. Uspjeh mu je došao na leđima Autoblowa 2, koji je postao viralan nakon puštanja u prodaju u ljeto 2014., od Bosne do Obale Bjelokosti. Sloana su intervjuirali deseci časopisa te radijskih i televizijskih voditelja. U svibnju 2015. Autoblow 2 imao je cameo ulogu u HBO-ovoj seriji „Silicijska dolina” u epizodi «Sadržaj za odrasle». U toj sceni govornik na konvenciji pornoindustrije pokazuje prema stolu punom modernih igračaka za seks, uključujući Autoblow 2, i kaže: „Dame i gospodo, dobro došli u budućnost!”
Za Sloana, budućnost uključuje plan dominacije u niši muških igračaka za seks. Dio njegove strategije uključuje fokus na pametne, neki bi rekli i lukave internetske marketinške kampanje poput natjecanja za najljepšu vulvu, da bi promovirao svoju liniju igračaka. Planira natjecanje za najljepši anus, usta i penis, a natjecanje za najljepša muda već je u realizaciji (skenirana muda bit će pretvorena u dekorativne predmete za kuću).
No, prvo mora skenirati neke vulve. Osim Ruby, nijedna druga natjecateljica u Berlinu ne radi u pornoindustriji. Većina je u natjecanje ušla iz znatiželje i nijedna baš ne zna što misliti o tome. Tu je i 27-godišnja Britney iz Liverpoola koju je dečko Max nagovorio da pošalje sliku (imena natjecateljica, osim Ruby, promijenjena su). Max ju je sam fotografirao. „Popili smo nešto prije”, kaže Britney. Zatim Carmen, lijepa 23-godišnja Bavarka koja će uskoro diplomirati pravo. Ona je za natjecanje čula na 9GAG.com. „Već je bilo 15 fotografija, pa sam pomislila: „Ajde da i ja pošaljem svoju”, kaže ona. Carmen je završila na drugome mjestu, iza Nancy, lagano manične 27-godišnje multimedijske dizajnerice koja živi u Škotskoj. Za svojih zarađenih 5500 dolara (5000 od nagrade za prvo mjesto i dodatnih 500 za opcionalno skeniranje usta i anusa), Nancy planira kupiti rabljeni motocikl.
U penthouse apartmanu, Sloanu društvo pravi vedri Nijemac kojeg ću nazvati Dirk, vlasnik jedne od nekoliko tvrtki za 3D-skeniranje u Njemačkoj. On je tu da pomogne ako Sloan zezne skenove. Ruby strpljivo čeka na krevetu te slika selfieje za pratitelje na Twitteru. U sobi je atmosfera neugodnog posjeta ginekologu. Dok Sloan polako pomiče skener – spravu od 20 000 dolara koja izgleda kao glačalo – nekoliko centimetara od Rubyna izloženog međunožja, slika se pojavljuje na obližnjem laptopu. U sobi vlada tišina osim zvuka sprave, šuma laptopa i neprestanog Dirkova komentiranja da Sloan sve radi krivo. Sloan napokon ima sliku koju treba. „A sad”, govori on Ruby, „trebamo te skenirati u psećoj pozi”.
Amerikanci godišnje troše i do dvije milijarde dolara na igračke za seks, kažu stručnjaci, a tržište sve više raste. Uspjeh knjiga i filma „Pedeset nijansi sive” podigao je prodaju proizvoda vezanih za seks za 7,5 posto, što uključuje i igračke za odrasle, koje postaju sve raznovrsnije i sofisticiranije.
Tvrtke sve više istražuju kako uključiti tehnologiju i robotiku u igračke za seks. OhMiBod, tvrtka iz New Hampshirea, nudi vibratore sinkronizirane s glazbenim ritmom te one kojima partner može upravljati putem bluetootha na pametnom telefonu s druge strane svijeta. Također nude aplikaciju koja korisnicima omogućava da prate orgazme. „Moje prvo intimno iskustvo s curom bilo je u kinu, moja ruka na njezinu bedru”, kaže Brian Dunham, koji je 2007. osnovao OhMiBod sa ženom Suki. „Kad pogledam generaciju koja danas raste, ti intimni trenuci događaju se digitalno.”
Matt McMullen, tvorac visokotehnološke lutke za seks RealDoll, radi na nekoj vrsti umjetne inteligencije koja će omogućiti lutki da razvije osobnost koju će urediti korisnik, nešto slično operativnom sustavu iz filma Spikea Jonzea „Ona”. Aplikacija će se bežično povezati s animatronskom glavom koja će prikazivati stvarne izraze i pokrete. Za taj proizvod treba čekati još koju godinu, a McMullen kaže da se potpuno funkcionalni robot za seks koji izgleda i osjeća poput prave osobe – „stroj koji će vas raspametiti” – još i ne nazire. Problem je u cijeni. Prema današnjoj tehnologiji, taj stroj bi u maloprodaji stajao desetke, ako ne i stotine tisuća dolara. Stoga revolucija seks-robota za masovno tržište možda počinje sa Sloanovom spravom za pušenje, koja trenutačno u maloprodaji online stoji relativno pristupačnih 160 dolara pod imenom Autoblow 2+ (plus je dodan nakon što je Sloan dodao još jedan red perlica). „Ukratko, ideja je ukorijenjena u činjenici da robotika postaje sve jeftinija i češća”, kaže Sloan. „Samo sam trebao dokučiti kako primijeniti robotiku na masturbiranje.”
Nekoliko mjeseci prije berlinskog skeniranja posjetio sam Sloana u Pekingu da bih saznao priču o nastanku Autoblowa. Našao sam ga kako radi za laptopom u Starbucksu na vrući, magloviti pekinški dan koji te peče za oči i stišće pluća. Natjecanje za najljepšu vulvu bilo je u punom jeku i to je Sloana jako uzbuđivalo. „Izgled vulve koja se meni sviđa i koja se tebi sviđa mogu se razlikovati”, kaže mi između gutljaja dvostrukog espressa s ledom. „Želim biti siguran da uključujem izgled vagina koji najviše ljudi voli.” Sloan je zaposlio i pravog analitičara da bi mu izradio nešto što je nazvao „Vulvin dosje”, koji se bavi, do smiješne razine detalja, željama glasača (natjecanje nije bilo bez kontroverzi; jedna kritičarka nazvala ga je „gomilom mizoginijskog gnojiva”).
Cijeli tekst dostupan je u izdanju broj 230 (rujan 2016.)